2 stensikre metoder vist sig at konvertere flere kunder

Hvis du er en marketingmedarbejder er din største bekymring kunder. Du har sikkert læst og hørt en million, og en ideer om hvordan man opbygger relationer, fastholde kunder, oprette en liste over potentielle kunder og inspirere consmer loyalitet. Men de hÃ¥rde spørgsmÃ¥l er, “Hvordan kan jeg konvertere kundeemner til kunder?”
Der er en masse mennesker derude, der ser dine annoncer, tænke pÃ¥ dem, og mÃ¥ske endda sige, “Jeg burde…” De bare venter pÃ¥ at blive overbevist om at gøre noget ved det. Der er noget du kan gøre for at fÃ¥ dem bevæger sig!
1. forbedre dit tilbud
Ikke pÃ¥ kan passere op den aftale, der er “for godt til at modstÃ¥.” Tænk over det… hvor ofte dine kunder ønsker dit produkt, men bare ønsker noget lidt mere? Der efterlader dig med en lang liste af “næsten salg”, der har potentiale til at blive konverteret til rigtige salg og fortjeneste. Forsøde deal. Gør tilbuddet sÃ¥ godt de ikke kan modstÃ¥ det.
Nu er jeg på ingen måde tyder på, at du slipper din priser for at forsøde deal. Du kan lige så nemt indlæse den med bonusser til at øge den opfattede værdi uden at skære væk på din fortjeneste. Bonusser motivere salg, måske endda mere end skære priserne.
Lad dem lollygag. Ja, fÃ¥ dem ind i butikken pronto med en deadline. De kan have at sætte et konkurrenter køb pÃ¥ hold for at fÃ¥ din deal, men hey… Hvad er der galt med det?
2. Følg
Hvordan vil du gerne øge dit salg med mere end 50 procent? Ja, det lyder godt! Der er virkelig en meget simpel taktik, som du kan implementere… Følg ups.
Chancer er, potentielle kunder ikke kommer til at købe dit produkt den første gang de ser eller hører om det. Måske vil det være den tredje eller fjerde, men de er nødt til at høre fra dig den tredje eller fjerde tid, før de rent faktisk bliver en kunde. Har du en opfølgning system på plads?
Blot kontakte “næsten kunden” hver mÃ¥ned med et nyt tilbud, eller give dem flere oplysninger om det produkt, de viser interesse i. Det behøver ikke at være en kompliceret proces. At holde kontakten der gÃ¥r en lang vej mod opbygning af tillid… nøglen til at finde livslang kunder.
Internet marketingfolk oplever et stort antal Gæster der gennemse deres hjemmeside, så klik væk. Du kan ikke følge op uden nogle form for kontakt oplysninger. En fantastisk måde at indsamle info du har brug for er at tilbyde en gratis e-bog eller informative betænkning, at forbrugerne vil finde interesse. Når de har givet dig oplysninger at maile dem produktet, har du, hvad du har brug at holde i kontakt, og arbejde på konvertering dem i loyale kunder.
Personliggøre sÃ¥ meget som muligt. Hvis du kan fÃ¥ fornavn for din kunde… EnestÃ¥ende! Personlig meddelelser have større appel end “rettet til beboer” beskeder.
Copyright 2006 Cutts Group, llc

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *